Oferta pracy
Zastępca Głównego Księgowego
Kołodzieja 11, Nowe Miasto, Poznań
System wynagrodzeń: stała podstawa wynagrodzenia + stała premia (np. kwartalna, roczna) + premia świąteczna + nadgodziny
Wymagane języki: angielski
Zakres obowiązków
- Ewidencjonowanie sprzedaży, sprawdzanie dokumentów sprzedaży (towarów i usług).
- Wycena, dekretowanie i ewidencja faktur zakupu od kontrahentów zagranicznych.
- Sprawdzanie rejestrów sprzedaży oraz rejestrów zakupu dla potrzeb VAT z obrotami w systemie FK.
- Sporządzanie, sprawdzanie i wysyłanie pliku JPK-V7 (część deklaratoryjna i ewidencyjna) oraz informacji z nim związanych (m.in. VAT-UE).
- Nadzór nad pracownikami księgowości dedykowanymi do sporządzania odpowiednich części pliku JPK-V7.
- Sporządzanie deklaracji podatku dochodowego od osób prawnych.
- Analiza kont, dotyczących zobowiązań budżetowych.
- Codzienne sprawdzanie operacji finansowych na kontach bankowych, monitorowanie stanu środków lub wykorzystania kredytu, zakładanie lokat, przewalutowanie walut, negocjacje w sprawie zabezpieczeń walutowych.
- Analiza podstawy opodatkowania CIT i VAT, sprawdzenie z ewidencją księgową oraz kalkulacja deklaracji miesięcznych i przygotowanie zeznania rocznego CIT-8, nadzór nad płatnościami podatków.
- Przygotowanie dokumentacji księgowej w toku postępowań podatkowych, postępowań kontrolnych, czynności sprawdzających oraz kontroli podatkowych.
- Przygotowanie informacji i zestawień do dokumentacji lub analizy cen transferowych.
- Przygotowanie deklaracji CIT-10 oraz IFT-2/IFT-3, dotyczącej zryczałtowanego podatku dochodowego od zagranicznych osób prawnych.
- Miesięczne sporządzanie sprawozdań GUS: DG-1.
- Analiza kosztów Spółki po rozliczeniu kosztów wytworzenia za dany miesiąc obrachunkowy oraz sporządzanie raportów miesięcznych kosztów wynikowych dla poszczególnych wyrobów i kosztów wytworzenia mediów dla potrzeb Zarządu Spółki.
- Sporządzanie kalkulacji cen, raportów, zestawień na potrzeby Zarządu.
- Współudział przy tworzeniu rocznych planów finansowo-ekonomicznych.
Nasze wymagania
- Wykształcenie wyższe, kierunkowe.
- Co najmniej 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
- Znajomość SAP – 2-3 lata doświadczenia (warunek konieczny).
- 2-3 lata doświadczenia w firmach produkcyjnych.
- Znajomość języka angielskiego C2.
- Bardzo dobra znajomość zasad rachunkowości i przepisów prawa podatkowego.
- Samodzielność w realizacji zadań.
- Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.
- Bardzo dobra znajomość MS Excel.
- Znajomość programu Symfonia FK.
To oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Możliwość rozwoju osobistego.
- Karta Multisport.
- Samodzielne stanowisko.
- Szkolenia i kursy zawodowe.
- Kurs języka angielskiego.
Benefity
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- karta MultiSport
Etapy rekrutacji
- Analiza nadesłanych aplikacji, weryfikacja CV.
- Kontakt telefoniczny z wybranymi kandydatami/kandydatkami w celu umówienia dogodnego terminu spotkania rekrutacyjnego.
- Rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie firmy.
- Opcjonalnie: być może pojawi się potrzeba zorganizowania drugiego spotkania rekrutacyjnego.
- Ustalenie warunków zatrudnienia.
- Zatrudnienie.